Konsultanci: +48 600 473 375

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą,
zadzwoń (8:00 - 16:00) lub napisz do nas!

Akcja: “Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”

5 listopada 2014

Miód kupoujesz - Pszczoły ratujeszW ramach akcji “Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” włączyliśmy się do ogólnopolskiej kampanii zorganizowanej przez Wydawnictwo “Pasieka” oraz Polski Związek Pszczelarski.

Akcję promuje nasza marka – Centrum Zdrowia Pszczół.

Cele akcji:

1. Uświadomienie społeczeństwa o:

  • ważnej roli pszczoły jako zapylacza
  • tym, że pszczelarze zapewniają pszczołom opiekę i zwiększają liczebność ich pogłowia w Polsce, a z kolei pszczelarze utrzymują swoje pasieki głównie ze sprzedaży miodu – kupując więc miód pośrednio zapewniamy pszczołom miodnym dobrą opiekę oraz zwiększamy liczbę tak niezbędnych zapylaczy,
  • tym, że zawód pszczelarza jest trudny, ale jeśli pokocha się pszczoły – tak naprawdę każdy może nim zostać (wykluczając osoby uczulone na jad pszczeli), jeśli tylko poświęci się sporo czasu i zaangażowania a pasiekę można prowadzić hobbystycznie, niezależnie od pracy zawodowej, jaką się wykonuje,
  • tym, że pszczół nie trzeba się bać,
  • właściwościach miodu i innych produktów pszczelich,
  • tym, w jaki sposób w codziennym życiu mogą pomagać pszczołom i innym owadom zapylającym.

2. Przekazanie pszczelarzom gotowej strategii marketingowej, która wpłynie na Centrum Zdrowia Pszczół - logowzrost sprzedaży miodu i innych produktów sprzedawanych w ich pasiekach (ulotki informacyjne, etykiety z logo akcji rozpoznawalne przez klienta itd.), co przy równoczesnym informowaniu konsumentów o kampanii dodatnio wpłynie na wzrost konsumpcji miodu w Polsce.

3. Propagowanie zawodu pszczelarza oraz wspieranie adeptów sztuki pszczelarskiej np. poprzez przekazywanie darmowych egzemplarzy „Pasieki”, pośredniczeniu w nawiązaniu kontaktów z doświadczonymi pszczelarzami chętnymi do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz z najbliższymi kołami pszczelarskimi.

4. Przekazanie drzewek i krzewów miodo- i pyłkodajnych pszczelarzom (i nie tylko), aby zwiększyć bazę pożytkową dla pszczół.

5. Organizowanie prelekcji nt. Produktów pszczelich, ochrony pszczół i pszczelarstwa we współpracy z kołami pszczelarskimi (dodatkowo dochód ze sprzedaży gadżetów z logo akcji zostanie przeznaczony np. na druk kolejnych ulotek informacyjnych o właściwościach produktów pszczelich i roli pszczół, a następie przekazywane kołom do rozdania wśród słuchaczy).

Zespół Centrum Zdrowia Pszczół